Προβολή 1–10 από 29 αποτελέσματα

Sort by:
  • «Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΙΧΑΣΜΟΣ» by: 22.16

    Το παρόν βιβλίο είναι ένα ιστορικό έργο, που περιγράφει και αναλύει τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν κατά την διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου. Συγχρόνως αποκαλύπτει τις άγνωστες σε εμάς πτυχές με απόρρητες και άκρως εμπιστευτικές επιστολές που αντάλλασαν η πρωταγωνιστές, καθώς ο συγγραφέας του έργου, ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΣ, είχε πρόσβαση στα απόρρητα στοιχεία ως Διευθυντής σε μεγάλη Αθηναϊκή εφημερίδα της εποχής.

    Διαστάσεις: 17Χ24
    ISBN: 978-960-87895-9-3
    σελ:352
    Τιμή:22,16 € (Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α 4,5%)

    Διατίθεται ήδη από βιβλιοπωλεία χονδρικής πώλησης.
    Επικοινωνία 210-6010606
    FAX 210-6012107
    www.talosf.gr

  • «ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ» Ο ΘΕΜΕΛΙΩΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΙΣΧΥΟΣ by: Φουράκης Μ. Παναγιώτης 15.28

    Το βιβλίο αυτό της Ναυτικής Ιστορίας του Δρα Παναγιώτη Φουράκη αναδεικνύει το μεγαλείο τού Έλληνα αξιωματικού ο οποίος σε περιόδους δύσκολες για τον Ελληνισμό, αναλαμβάνει θεωρητικές και πρακτικές πρωτοβουλίες που αποβλέπουν στην υλική και ψυχολογική ενίσχυση του Πολεμικού ναυτικού. Μέσα από την ενδελεχή ανάλυση τής στρατιωτικής και πολιτικής σκέψης και δράσης τού ανθυποπλοίαρχου Περικλή Αργυρόπουλου, καταγράφεται ο στρατηγικός προσδιορισμός των εθνικών συμφερόντων και η τακτική πραγματοποίηση αυτών, όλα ενταγμένα μέσα στο ιστορικό πλαίσιο της περιόδου που εκκινεί από τον ατυχή ελληνο-τουρκικό πόλεμο του 1897 και καταλήγει στο θρίαμβο των Βαλκανικών Πολέμων, με έμφαση στο ναυτικό αγώνα και την προπαρασκευή του. Ο συγγραφέας αποδεικνύει τις διαχρονικές αξίες πάνω στις οποίες στηρίζεται το ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό προσφέροντας ένα σημαντικό οδηγό όχι μόνο για τους έλληνες αξιωματικούς αλλά και όλους όσοι ενδιαφέρονται για τη μελέτη τής στρατιωτικής ιστορίας.

    Διαστάσεις: 17Χ24    σελ:172
    ISBN: 978-960-68790-0-5

    Διατίθεται ήδη από βιβλιοπωλεία χονδρικής πώλησης.
    Επικοινωνία 210-6010606    FAX 210-6012107
    www.talosf.gr

  • Nicola Tesla – Ο Προμηθέας της 5ης λεωφόρου by: 14.91

    Ένα μυθιστόρημα που ξεκινά με την γνωριμία του αφηγητή με τον ιδιοφυή επιστήμονα Νίκολα Τέσλα, στην Νέα Υόρκη το 1942, και συνεχίζεται στις μέρες μας, με μία μαγευτική περιήγηση στον εκπληκτικό κόσμο των αναρίθμητων, πρωτοποριακών και, σε πολλούς άγνωστων εφευρέσεων του Τέσλα.

    Μέσα από μία σχεδόν αστυνομική πλοκή, η αρχαία τεχνογνωσίασυναντιέται με τις σύγχρονες μυστικές υπηρεσίες και τις εφαρμογές αυτής της τεχνολογίας σε ύποπτα κυβερνητικά προγράμματα των ΗΠΑ.

    Ένα συναρπαστικό ταξίδι αναζήτησης, που καταλήγει σε ένα αναπάντεχο τέλος.

  • Αδεώς απόλλυμαι by: 14.91

    Αδεώς απόλλυμαι Αφόβως αφανίζομαι

    Πράγματι χάθηκε περήφανα ο Ελληνισμός του Πόντου κι απ’ τη ζωή και απ’ τα χώματά του. Όμως αδυνατεί και η πιο σκληρή σκλαβιά να του στερέψει την έφεσή του για ελευθερία. Ελευθερία… προς το βουνό… τον θάνατο… ή προς την αυτοεξορία. Καί στην πατρώα γη και στην «φιλόξενη» Σοβιετική Ένωση που βρέθηκαν πολλοί κυνηγημένοι από τους Τούρκους, υπέστησαν την τραγωδία της γενοκτονίας. Με δύναμη ανερμήνευτη πολλοί επιβιώσανε πιασμένοι από την ελπίδα να τους δεχτεί η γενέτειρα πατρίδα, η Ελλάδα. Όμως μήπως φτάνοντας στην Ελλάδα των ονείρων τους αντί για το όνειρο βρήκαν τον εφιάλτη;
    Μέσα στην δίνη των τεκταινομένων, δεν έπαυαν να συμμετέχουν στις χαρμολύπες της ζωής… Οι ήρωές μας άραγε τί τέλος είχαν;;; Η οικογένεια Παυλίδη πέρασε σώα την λαίλαπα;;; Βρήκε η Σουμέλα την χαμένη Φωτεινούλα της;;; Ξανάσμιξαν ο Ντάνη ο αλλόθρησκος και η Ερατώ;;;

    «Νοιώθω και εγώ περήφανη που μπήκα μέσα στο πνεύμα των Ποντίων και γνώρισα χαρακτηριστικά και χάρες. Νοιώθω γεμάτη πού μπόρεσα να ρίξω στο χαρτί τούτο το κράμα, ζωντανών αφηγήσεων και ιστορίας, εν είδη μυθιστορήματος. Έτσι νομίζω είναι ευκολότερο να το κατανοήσουν όλοι, υποχρεούμεθα ως Έλληνες να ξέρουμε τι ακριβώς εκπέμπει ο Πόντος: “Αδεώς Απόλλυµαι

    Έκδοση Α’. Σελίδες 288. Χρονολογία Α’ Έκδοσης: 2004

    ISBN 960-87895-1-6

    Διαβάστε εδώ τις 25 πρώτες σελίδες του «Αδεώς Απόλλυμαι» ή κατεβάστε το αρχείο .
    Π
    ατήστε το δεξιό κουμπί και επιλέξτε «Save Target As«.

  • ΑΡΧΗ – ΤΕΛΟΣ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ by: Ιωάννης Π. Φουράκης

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ΡΗΣΕΙΣ
    ΑΦΙΕΡΩΣΙΣ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ
    ΕΣΩΦΥΛΛΟ
    ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΓΟΥ
    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
    ΠΡΟΛΟΓΟΣ
    ΕΙΣΑΓΩΓΗ

    ΤΟΜΟΣ ΠΡΩΤΟΣ -ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟΝ.

    ΠΡΟΛΟΓΟΣ
    ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
    ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΠΡΩΤΟΝ

    ΠΕΡΙ: ΓΕΝΕΣΕΩΣ ΚΑῚ ΟΧΙ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ»ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΑΝΤΩΝ ΗΤΟΙ: ΤΟΥ ΥΠΑΡΧ[ΩΝ]ΤΟΣ [ΩΝ]ΤΟΣ= ΘΕΟΥ ΤΩΝ ΘΕΩ
    Α. Ἀπὸ τὸ 0=Χάος εἰς τὸ 0 =Χάος
    Β. ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΥ ΚΑΙ ΟΜΟΟΥΣΙΟΥ ΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΑΝΤΩΝ (=ΘΕΟΥ ΤΩΝ ΘΕΩΝ) ΓΕΝΕΣΕΩΣ («ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ»)
    Γ. ΠΕΡΙ : ΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛ-ΛΗΝΩΝ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ-ΓΕΝΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΗΣ ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗΣ. ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
    Δ. ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΩΣ
    Ε. ΠΕΡΙ: ΤΩΝ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ.
    +. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΔΙΑΤΙ: Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΨΕΥΔΕΤΑΙ ΔΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΗ ΤΟΝ…ΑΪΝΣΤΑΪΝ ΚΑΙ ΔΙ’ ΑΥΤΟΥ ΤΗΝ «ΒΙΒΛΟ»
    Ζ. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΔΙΑΤΙ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΥΠΗΡΞΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
    Η. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΕΡΙΤΟΜΗΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΙΣ
    Θ. ΠΕΡΙ: ΔΙΑΣΤΟΛΗΣ, ΣΥΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥ.
    Ι. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ «ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΚΡΗΞΗΣ»
    ΙΑ. ΠΕΡΙ: ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΝΤΩΝ
    ΙΒ. ΠΕΡΙ: ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΩΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΟΣ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΠΕΡΙ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΝΤΩΝ

    ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟΝ

    ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΟΣΜΟΥ ΚΤΙΣΕΩΣ
    Α. ΠΕΡΙ: ΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΘΕΟΣ ΕΣΤΙ.
    Β. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ.
    Γ. ΠΕΡΙ: ΕΡΩΤΟΣ –ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ –ΚΙΝΗΣΕΩΣ
    Δ. ΠΕΡΙ: ΕΡΕΒΟΥΣ ΚΑΙ ΝΥΚΤΟΣ
    Ε. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΑΙΘΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ.
    +. ΠΕΡΙ: ΑΙΘΕΡΟΣ -ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ «ΣΚΟΤΕΙΝΗΣ ΥΛΗΣ»
    Ζ. ΠΕΡΙ: ΤΗΣ «ΣΚΟΤΕΙΝΗΣ ΥΛΗΣ» ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΦΕΤΕΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΟΥΣ.
    Η. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΥΡΕΙΩΝ ΜΙΣΟΥΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ.

    ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΤΡΙΤΟ

    ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΟΣΜΟΥ ΓΕΝΕΣΕΩΣ, Ἤ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
    ΕΠΑΝΑΤΟΝΙΣΜΟΣ: ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ.
    Α. ΠΕΡΙ : ΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛ-ΛΗΝΩΝ ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΥ-ΘΟΛΟΓΙΑΣ
    Β. ΠΕΡΙ: ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΥ.
    Γ. ΠΕΡΙ: ΤΩΝ ΓΑΛΑΞΙΩΝ, ΑΣΤΕΡΙΣΜΩΝ, ΝΕΦΕΛΩΜΑΤΩΝ
    Δ. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΗΛΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
    # Α΄. ΕΡΜΗΣ.
    # Β΄. ΑΦΡΟΔΙΤΗ.
    # Γ̉ ‘. ΧΘΟΝΑ.
    # δ΄. ΑΡΗΣ.
    # ε΄. ΔΙΑΣ.
    # ΔΟΡΥΦΟΡΟΙ ΔΙΑ: Γαννυμήδης, Καλλιστώ, Ἰώ, Εὐρώπη, S/1999.
    # +΄. ΚΡΟΝΟΣ.
    # ζ΄. ΟΥΡΑΝΟΣ.
    # η΄. ΠΛΟΥΤΩΝ.
    # θ΄. ΠΟΣΕΙΔΩΝ.

    ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΤΕΤΑΡΤΟ

    ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΤΟΥ ΑΙΘΕΡΟΣ […] ΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ: ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΡ(Ω)ΤΟΣ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΕΩΣ ΤΗΣ
    Α. ΠΕΡΙ: ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ.
    Β. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ: ΕΡΟ(Ω)ΤΟΣ, ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ: ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ-ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ-ΠΑΡΟΝΤΟΣ.
    Γ. ΠΕΡΙ : ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΙ Η ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΟΡΕΥΣΙΣ ΤΟΥ ΜΕΣΣΙΑ ΤΩΝ 12 ΦΥΛΩΝ
    Δ. ΠΕΡΙ: ΕΡΟ(Ω)ΤΟΣ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ.
    Ε. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΑΙΘΕΡΟΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΚΟΜΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ.
    +. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΔΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ Η ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ, ΤΗΝ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΨΥΧΗΝ [ΑΙΘΕΡΑ] ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ. Ἐπισφράγισις τῶν περὶ «φαλκιδεμὲνων ἐπιστημόνων» ἐπισημάνσεών μας
    Ζ. ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ «ΣΚΟΤΕΙΝΗΣ», «ΜΑΥΡΗΣ», «ΜΥΣΤΗΡΙΩ- ΔΟΥΣ ΥΛΗΣ», «ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ», «ΟΥΣΙΑΣ» ΚΑΙ «ΤΑ ΑΓΟΝΑ ΝΕΤΡΙΝΟ». Ἁπλές παρατηρήσεις καὶ ἐπισημάνσεις
    Η. ΠΕΡΙ : ΤΟΥ «ΜΠΙΓΚ ΜΠΑΝΓΚ» ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ, ΤΟΥ ΗΣΙΟΔΕΙΟΥ ΧΑΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΩΟΥ ΤΩΝ ΟΡΦΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΟΛΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΟΨΙΣ: Α’. «Τὸ πρῶτον ψυχροῦν», τὸ Χάος, τὸ ὀρφικὸ ὠὸ καὶ «ἡ Μεγάλη Ἔκρηξη». Β’. Κλεμένες καὶ παραχαραγμένες οἱ περὶ τοῦ Σύμπα- ντος Δημιουργίας θεωρίες τῆς ἀστροφυσικῆς. Γ’. Περὶ Ἔρωτος ἤ ἡ Ἀρμονία τῶν Ἀντιθέτων καὶ τὸ κοινοῦν αἴτιον[…]. Δ’. Οὐράνια Ἀφροδίτη καὶ Πάνδημος Ἀφροδίτη [Πλανήτης]. Ε’ . Ἀπὸ τοὺς συμβολισμούς τῆς Μυ-θολογίας εἰς τὰ Σύμβολα τῆς ἀστροφυσικῆς.

    ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΠΕΜΠΤΟ

    ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΠΛΑΝΗΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
    Α. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΔΙΑΤΙ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΟ ΤΩΝ ΓΑΧΒΕ ΚΑΙ ΜΑΜΜΩΝΑ.
    Β. ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΠΛΑΝΗΤΙΚΟΥ «ΜΑΣ» ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.
    Γ. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΤΕΧΝΗΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΠΛΩΝ ΗΛΙΩΝ: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΠΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ «ΜΑΣ» ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΠΤΡΟΝ
    Δ. ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ «ΜΑΣ» ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ
    Ε. ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΟΥ ΜΑΣ ΖΩΗΣ
    +. ΠΕΡΙ: ΤΩΝ ΗΛΙΑΚΩΝ ΚΗΛΙΔΩΝ.
    Ζ . ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΠΛΑΝΗΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.

    ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΕΚΤΟ

    ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΕΙΔΩΛΟΥ ΗΛΙΟΥ «ΜΑΣ» ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΣΣΟΜΕΝΟΥ ΑΛΗΘΟΥΣ ΗΛΙΟΥ ΥΠΕΡΙΟΝΟΣ
    Α. ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ «ΜΑΣ» ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ
    Β. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ «ΜΑΣ» , ΑΣΤΡΟ, ΑΣΤΕΡΑΣ ἤ ΕΙΔΩΛΟΝ;
    Γ. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΑΛΗΘΟΥΣ ΗΛΙΟΥ ΥΠΕΡΙΟΝΟΣ.
    Δ. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΤΟΥ ΥΠΕΡΙΟΝΟΣ ΑΙΗΤΟΥ.
    Ε. ΠΕΡΙ: ΤΩΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΕΚΛΕΙΨΕΩΝ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ «ΜΑΣ».
    +. ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΕΣΣΟΜΕΝΗΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ «ΜΑΣ» ΕΚΛΕΙΨΕΩΣ, ἤ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ, ἤ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΣ.

    ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΕΒΔΟΜΟ

    ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ «ΜΑΣ» ΣΧΕΣΕΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΤΩΝ ΕΛ- ΛΗΝΩΝ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ
    Α. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ «ΜΑΣ» ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΩΝ ΕΛ-ΛΗΝΩΝ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ.
    Β. ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ –ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΡΙΑ, ΕΝΝΕΑ ΚΑΙ ΕΠΤΑ ΕΙΚΟΣΙ
    Γ. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΕΝΝΕΑ.
    Δ. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΕΠΤΑ ΚΑΙ ΕΙΚΟΣΙ ( Κζ΄-27).
    Ε. ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΕΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΣΙΝ Γ’ ΕΙΣ ΤΗΝ Γ’χΓ’.
    +. ΠΕΡΙ: ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΠΑΡΕΜΒΟΛΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΩΝ. α. Ἀπὸ τὴν Γ’ διάστασιν εἰς τὴν Δ’ καὶ Ε’. β. Ὁ ἀπὸ τὸν Περικλῆ ἐνταφιασμὸς τοῦ Ἑλληνισμοῦ. γ. Ὁ Ἱππότης Νέστωρ καὶ τὸ ὑποθαλάσσιο «Ἀστερο- σκοπεῖο» τῆς Πύλου. δ. Ὡς σύνοψις τῶν τοῦ Γράφοντος θέσεων.

    ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΟΓΔΟΟ

    ΠΑΝΔΗΜΟΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΕΞΟΡΜΗΤΗΡΙΑ ΒΑΣΙΣ ΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΑΝΔΗΛΗΤΩΝ ΑΝΘΩΠΟΜΟΡΦΩΝ ΕΡΠΕΤΟΕΙΔΩΝ Εἰσαγωγικὴ καὶ παρεβοληματικὴ Σημείωσις. Ἡ δηλωτικὴ καὶ προσδιοριστικὴ ἔννοια καὶ σημασία τοῦ διαφορετικοῦ τονισμοῦ τῶν: Εἴδος, Εἵδος, Εἶδος καὶ Ε ἷ δ ο ς
    415 Α. ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΠΕΡΙΤΟΜΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙ’ ΑΥΤΗΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΥ ΟΛΕΘΡΙΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ. α. Οἱ λόγοι καὶ στόχοι κατασκευῆς τῶν ἰῶν τοῦ AIDS καὶ « Ἔμπολα» β. Τὶ Ζωὴ ἔστι ; γ. Ὁ πλανήτης Ἀφροδίτη, τὸ μεθάνιο καὶ τὰ ἀνθρωμορφα τοῦ πλανήτου μας σαυροειδῆ. δ. Ὁ Εὐ-φράτης, τὸ μεθάνιο καὶ οἱ ἀνθρωπόμορφοι σαυριειδεῖς.
    Β. ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ. Ἡ κατὰ τὴν Μυθολογία Γέννησις [δημιουργία τῆς Πανδήμου Ἀφροδίτης.
    Γ. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ.
    Δ. ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΟΥ ΔΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑ- ΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΔΙΟΣ ΚΑΙ ΖΕΥΣ. Διατὶ ὁ Πλανήτης Δίας δὲν εἶναι ὁ Θεὸς Ζεύς.
    Ε. ΠΕΡΙ: ΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΡΗΜΑΤΟΣ ΓΑΜΩ ΚΑΙ «ΓΕΝ- ΝΗΣΕΩΣ» [ΠΟΙΗΣΕΩΣ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ] ΤΩΝ ΠΟΡΝΩΝ, ΚΙΝΑΙΔΩΝ ΚΑΙ ΛΕΣΒΙΩΝ.
    +. ΠΕΡΙ: ΔΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΡΝΟΙ, ΚΙΝΑΙΔΟΙ, ΛΕΣΒΙΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΑΙΔΙΕΣ. α. Περὶ τῆς τῶν πόρνων παραγωγῆς καὶ τιμωρίας. β. Ἡ περὶ τῶν πόρνων καὶ κιναίδων ἐπιχειρηθεῖσα ἐκτετα- μένη ἀναφορά. γ. Περὶ τῆς εἰς τὴν Ἑλλάδα σχολῆς παραγωγῆς πόρνων, κιναίδων, Γύναδρον, γιννεδίων καὶ θυλυδρίων. ε. Ἡ ταχύτητα πραγματοποιούμενη θυληκοκρατία.
    Ζ. ΠΕΡΙ: ΤΗΣ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ, «ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ» ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΟΥ ΑΦΡΟΔΗΤΗΣ
    Η. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΓΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΕΞΕΛΙΞΙΝ. α. Παναγία καὶ Χριστός-Περιστερὰ καὶ Πλανήτης Ἀφροδίτη. β. Ὁ Ρόλος τῆς Περιστερᾶς εἰς τὸν Χριστιανισμὸν καὶ τὸν δυτικὸν πολιτισμὸν. γ. Ὁ Πλανήτης Ἀφροδίτη ὁ Υἱὸς Θεοῦ Χριστός. δ. Ὁ Χριστὸς εἶναι ὁ πλανήτης Ἀφροδίτη. ε. Περὶ τοῦ Ι.Χ.Θ.Υ.Σ. ἐρεθισματικὴ ἀναφορά.
    Θ. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗΝ «ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥ» ΤΩΝ ΙΧΘΥΩΝ».
    Ι. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ «ΕΩΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟΝ ΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΟΣ ΠΥΡΓΟΥ-ΝΑΟΥ ΤΗΣ ΒΑΒΕΛ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΥΨΟΥΣ ΤΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΩΣ. α. Ὁ Πύργος τῆς Βαβὲλ καὶ ὁ κύκλος τῆς Σελήνης. β. Ἡ σχέσις τοῦ Πύργου τῆς Βαβὲλ μὲ τὸ πλατωνικὸ πλανητικὸ μας σύστημα
    ΙΑ. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΔΙΑΤΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ, ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΙΡΑΚ ΠΟΛΕΜΟΥ, ΑΠΕΒΛΕΠΕ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΤΗΣ ΒΑΒΕΛ «ΕΛΕΥΣΙΝ ΤΟΥ ΜΕΣΣΙΑ»[…]. α. Ὁ Ρὸς Ἀσανὰ καὶ οἱ εἰς τὴν Ἑλλάδα διαβιοῦντες Συ(ι)ωνιστές.
    ΙΒ. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΔΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ Η ΕΝΝΟΗΣΙΣ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΥΛΗΣ ΤΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΤΗΣ ΒΑΒΕΛ
    ΙΓ. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ. α. Τὰ βασικὰ στοιχεῖα τῆς ταυτότητος τοῦ πλανήτου Ἀφροδίτη. β. Ὁ κατὰ τὴν ἐπιστήμη ρόλος τοῦ πλανήτου Ἀφρο- δίτη καὶ τὰ ἐξ αὐτοῦ προκύπτοντα ἐρωτηματικά

    ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΕΝΑΤΟΝ

    ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ [ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ] ἤ «ΕΛΕΥΣΕΩΣ» ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΡΩΪΚΟΥ ΑΙΤΙΟΝ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑΤΟΝ
    Α. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ
    Β. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΤΗΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ «ΑΓΛΑΟΥ ΙΣΤΟΥ»
    Γ. ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΕΙΣ ΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΣ ΠΕΔΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ
    Δ. ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΤΑ ΤΡΩΪΚΑ ΠΟΙΗΣΑΣΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΣ ΤΗΝ«ΙΛΙΑΔΑ» ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΤΩΝ
    Ε. ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ
    +. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΠΡΟ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΗΣ ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ
    Ζ. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΩΓΥΓΙΟΥ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟΥ ΔΕΝΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΛΕΛΗΣ [ =ΣΕΛΗΝΗΣ]
    Η. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΩΝ ΕΛ-ΛΗΝΩΝ ΜΥ-ΘΟΛΟΓΙΑΝ ΚΟΣΜΟΧΘΟΝΙΚΟΥ ἤ ΩΓΥΓΙΟΥ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟ ΑΥΤΟΥ ΑΟΝΩΝ, ΕΚΤΗΝΩΝ, ΥΑΝΤΩΝ, ΘΕΑΣ ΔΗΜΗΤΡΟΣ.
    Θ. ΠΕΡΙ: ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΩΣ ΤΗΣ «ΚΑΤΑΡΑΣ ΤΩΝ ΑΤΡΕΙ- ΔΩΝ» ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙ’ ΑΥΤΗΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΩΝ ΕΣΣΟΜΕΝΩΝ
    Ι. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΠΡΟ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΥ
    Ια. ΠΕΡΙ: ΤΟΥ ΔΙΑΤΙ Ο «ΤΡΩΪΚΟΣ» ΕΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗ ΠΡΟ ΔΩΔΕΚΑ ΚΑΙ ΑΝΩ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΤΩΝ

    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΠΙΝΑΞ

  • Δια-Λογοι με τον Διόνυσο by: 15.98

    Σήμερα, λόγω της έφεσης του κοινού για καθετί το «Αρχαίο», γίνεται μια ενθουσιώδης προσπάθεια συγγραφής δοκιμίων-κειμενων με διάθεση αρωγής στην κατανόηση/αναβίωση της Aρχαίας χρυσής εποχής. Η αλλοίωση που έχει υποστεί η συνείδησή μας, όμως, την καθιστά ανίκανη να βιώσει αυτό τον κόσμο. Για τη μετάβαση αυτή, καθότι φαίνεται, δεν αρκούν η εκπαιδευτική και η συναισθηματική προετοιμασία. Η μετάβαση στην αναγνώριση του «Ζώου» που κρύβεται στα εσώψυχα μας, αυτού του ζώου-Δαιμονα που γνωρίζει τα πάντα και μας μεταφέρει στα Θεία, μετά την λογική συνειδητοποίηση της πνευματικής μας κατάντιας, συνεπάγεται τη λειτουργία των ενστίκτων. Τα ζωώδη ένστικτα, αυτά που έχουν μείνει ανέγγιχτα, μόνο ο Διόνυσος δύναται να τα τιθασεύσει. Στην ικανότητα του συγγραφέα να συνδέσει τους δύο αυτούς κόσμους μέσα μας, μέσα από ένα πραγματικό «γεγονός-σημάδι», αναγνωρίζουμε αδιαμφισβήτητα μια νέα Αρχή, ίσως τη γένεση μιας Τραγωδίας.

    Είναι η αναγέννηση της παλαιάς «επιστήμης», της καθαρτικής Τέχνης που θα λέγανε οι Γνώστες. Αυτής της τέχνης που μετά από μια αφύσικη γέννα μετατράπηκε από μαρμάρινη σοφία σε ορθή δόξα + αληθινή γνώση, τα οποία όπως ήταν φυσιολογικό μεταλλάχτηκαν σε εύπιστο δόγμα-θεολογία και άψυχη ερευνητική ικανότητα – επιστήμη. Τα τέρατα αυτά, αφού διέλυσαν την ιερή γνώση, χώρισαν και τον άνθρωπο στα δύο, προσπαθώντας το καθένα να εξυπηρετήσει το μισό της ύπαρξης που του αντιστοιχεί, χωρίς να νοιάζονται αν υπάρχει αρμονία μεταξύ γνώσης και πνεύματος, μεταξύ ψυχής και σώματος. Μοναδικό τους μέλημα ήταν να κρατάνε τα βλέμματα των πιστών και των ερευνητών μακριά από την πηγή τους, το «Ελληνικό Δαιμόνιο». Νιώθουν ότι η ΠΑΙΔΕΙΑ αυτή είναι ικανή ως δια μαγείας, με ένα Ελληνικό μάντεμα, ένα Δελφικό βλέμμα, να αντικρίσει καθαρά το μπρος και το πίσω, να μηδενίσει την προσπάθεια αιώνων των άστοχων ασκητών και των άψυχων ερευνητών.

    Ο συγγραφέας μάς λέει:
    «Τα στηρίγματα της ζωής βλέπει η αιρετικότητα μας με το τρίτο μάτι και απορεί: Γιατί η επιστήμη στέγνωσε την πνευματική τροφή; Γιατί η θρησκεία φυλάκισε την πίστη στην γνώση; Γιατί η Τέχνη μετατράπηκε από αφέντρα σε δούλα; Πού πήγε η μαγεία του θεάτρου; Που πήγε η γνώση που έθρεφε την ζωή; Πώς να δω την Αρχαιότητα; Πώς να μάθω το ζώο μου να βλέπει πέρα από τα οράματα των επιστημών και το πέπλο των πιστών, πέρα από το χρόνο;
    Δυστυχώς χάλασε ανύποπτα η υγεία του είδους μας, αλλά ευτυχώς λίγους από μας μας διακατέχει ακόμα ο γνωστικός έρωτας και θέλουμε να ερωτευόμαστε όχι με την επιστήμη αλλά με την ζωή. Θέλουμε το ένστικτο της ζωής να υπερέχει αυτού της επιστημονικής έρευνας, για να θέσει η ίδια η ζωή την έρευνα προς όφελος της ομορφιάς μιας ανώτερης αντίληψης.
    Θέλουμε τους εργάτες της τέχνης να επιδιώκουν αντί-επιστημονικές αρετές για να αποκτήσουν το γνωστικό θάρρος να ειρωνευτούν το πατριαρχείο της επιστήμης και όχι μόνο. Τους θέλουμε να εξυπηρετούν το βασικό τους καθήκον: την κάθαρση από την αβεβαιότητα της σημερινής έρευνας και από το ζυγό του δογματικού περιορισμού.
    Είμαστε πια Ελληνικοί και κάνουμε διά – λόγο με τον Διόνυσο, γιατί μάθαμε να σκεπτόμαστε γνωστικά. Θρέφουμε την γνώση με την παλιά πίστη και την ζωή με ανώτερη γνώση. Θέλουμε την σκέψη που επεκτείνει τις αισθήσεις, γιατί ποθούμε την ανάπτυξη της διαίσθησης. Ζητάμε από την έρευνα να θρέψει τον γνωστικό μας οργασμό γι’αυτό κυνηγάμε με λύσσα το πνεύμα που ευχαριστιέται από το ένστικτο που έμαθε να λειτουργεί.
    Έχουμε ένα ελάττωμα: ξέρουμε τι λέμε. Κι ένα άλλο: δεν τα λέμε όλα. Όταν λέμε Αρχαιότητα,Παιδεία, γνώση, λογική, συνείδηση, νου, πνεύμα, χώρο, χρόνο αναδιπλώνουμε τον εαυτόν μας για να γευτούμε την αληθινή τους έννοια. Όταν λέμε ψυχή, εννοούμε κάτι «χειροπιαστό», αποκλειστικά δικό μας, που με τις διαταγές του Είναι, επεκτείνεται στους κήπους της γνώσης, στο άπειρο σύμπαν. Όταν λέμε σοφία λύνουμε ένα ακόμα αίνηγμα που μας θέτει η ζωή, γι’αυτό έχουμε πιο πολιτισμένη άποψη όσον αφορά την γνώση από τους «παντογνώστες» της πληροφορίας και τις κινούμενες βιβλιοθήκες.»

    Έκδοση Α’. Χρονολογία Α’ Έκδοσης: 2010

    ISBN 978-960-6879-07-4

  • ΕΒΡΑΙΟΙ: ΟΙ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΗΜΙΤΟΜΟΣ Α’ by: Ιωάννης Π. Φουράκης 14.91

    ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ:
    ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝ ΚΑΙ ΕΛΛΑΣ
    ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

    ΠΩΣ Ο ΣΥΡΦΕΤΟΣ ΤΩΝ ΛΕΠΡΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ:
    Αὐτοανακηρύχθηκε «ἡ ἐκλεκτή φυλή» καί ὁ «περιούσιος» λαός τοῦ Θεοῦ

    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ:
    Δέν εἶναι φυλή. Δέν εἶναι Ἐθνότητα ἀλλά ἦταν καί ΕΙΝΑΙ

    θρησκευτικοπολιτική ληστοσυμμοριακή ὀργάνωση

    ΓΙΑΤΙ Η ΒΙΒΛΟΣ:
    Εἶναι κακέκτυπο ἀντίγραφο τῆς Κοσμογονίας, τῆς Ἱστορίας, τῆς Θρησκείας

    καί τῆς Φιλοσοφίας τῶν ΕΛΛΗΝΩΝ, Αἰγυπτίων καί Ἀσσυρίων 

    Τα Περιεχόμενα του Βιβλίου
    ΒΙΒΛΙΟ ΠΡΩΤΟ ΗΜΙΤΟΜΟΣ Α ’  ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΟΛΟ ΕΡΓΟ
    Οἱ ρίζες τῶν Ἑλλήνων
    Τό ὄνομα Ἕλλην καί ἡ ἐννοιολογική σημασία
    Α’  ἐτυμολογία
    Β’  ἐννοιολογική ἑρμηνεία
    Ἡ ἐννοιολογική σημασία τοῦ ὀνόματος Ἑλλάς καί τῶν ὅρων Ἑλληνισμός
    καί Ἔθνος τῶν Ἑλλήνων
    Α’  Ἑλλάς
    Β’  Ἑλληνισμός
    Γ’  Ἔθνος τῶν Ἑλλήνων
    Πρῶτο: Γιατί γράφτηκε αὐτό τό ἔργο
    Δεύτερο: ὁ Ἀντικειμενικός στόχος τοῦ ὅλου ἔργου
      ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΠΡΟΚΟΜΕΙΑ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ΤΟΥ ΣΙΝΑ                   Εἰσαγωγικό σημείωμα
    Ὁ ἐγκλωβισμός τῶν λεπρῶν Αἰγυπτίων στά λατομεῖα τῆς Ἠλιουπόλεως
    Ὁ λεπρός Αἰγύπτιος Ἱερέας Ὀσαρσήφ μετονομάζεται Μωησής
    Ἡ παραποίηση καί ἀλλοίωση ἀπό τούς Ἐβραιοσιωνιστές τῶν κειμένων του Μανέθωνα
    Καί αὐτά ἀκόμα τά Ἑβραϊκά «ἱερά» βιβλία ἐπιβεβαιώνουν τόν Μανέθωνα
    Οἱ ἀντιφάσεις τῶν παρακάτω χωρίων τοῦ «Ἔξοδος»
    Καί οἱ νεώτεροι ἱστορικοί καί ἡ Παλαιά Διαθήκη ἐπιβεβαιώνουν ὅτι ἡ ἐκδίωξη ἤ ἡ ἔξοδος τῶν Ἑβραίων ἀπό τήν Αἴγυπτο ἔγινε τόν 13ο  π.Χ. αἰῶνα
    Γιῶσεφ Φλάβιος : Πλαστογράφος καί προβοκάτορας
    ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ  Η ΛΕΠΡΑ ΚΑΙ Η ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΜΩΣΑΪΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ                 Εἰσαγωγικό σημείωμα
    Τί γράφουν τρεῖς ἄλλοι ἀρχαῖοι συγγραφεῖς γιά τούς λεπρούς Αἰγύπτιους – Ἑβραίους
    Ἡ Παλαιά Διαθήκη πιστοποιεῖ ὅτι οἱ πρόγονοι τῶν Ἑβραίων ἦσαν λεπροί
    Ἡ προέλευση καί ἡ ἔννοια τῶν ἐπωνύμων Ἑβραῖος καί Ἰσραήλ
      ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ ΟΙ ΛΕΠΡΟΙ – ΕΒΡΑΙΟΙ ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ 
    Εἰσαγωγικό σημείωμα
    Ἡ κοινοτική ὀργάνωση τῶν λεπρῶν στόν Σινᾶ
    Πώς ὁ Μωυσῆς ἔγινε ἠγέτης τῆς κοινότητος τοῦ Σινᾶ
    Ἀντιγράφουν πάλι τούς Ἕλληνες
    Τί εἶναι Ἰουδαϊσμός
    Μιά ἀκόμα ἐπισήμανση
    Ἰμπεριαλιστής «Ζηλιάρης» καί Κακοῦργος ὁ «Ἕνας Θεός» τῶν Ἑβραίων
    ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ Ο ΕΒΡΑΪΚΟΣ ΜΟΝΟΘΕΪΣΜΟΣ ΚΑΚΕΚΤΥΠΟ ΑΝΤΙΤΥΠΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ    Εἰσαγωγικό σημείωμα
    Ἡ «Θεοπνευστία» τῆς Ἑβραϊκῆς Μονοθεϊστικῆς θεωρίας
    Ποιοί πρωτολάτρευσαν τόν ἕνα Θεό;
    Πότε οἱ Ἑβραῖοι ἀσπάστηκαν τόν Μονοθεϊσμό;
    Οἱ τελετουργικοί καί λειτουργικοί κανόνες τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ ἀντιγραμμένοι ἀπό τήν θρησκεία τῶν Ἑλλήνων καί Αἰγυπτίων   α) Ὁ τρόπος διορισμοῦ τῶν λευιτῶν-ἱερέων καί τά κληρονομικά τους δικαιώματα
    β) Φυσική κατάσταση, ἐμφάνιση καί ἔσοδα ἱερέων
    γ) Οἱ κατώτεροι ἱερεῖς
    δ) Καθαριότητα τῶν ἱερέων
    ε) Ἔσοδα λεθιτῶν-ἱερέων
    στ) Θυσίες ζώων
    ζ)  Ἡ ἀπαγόρευση νά πίνουν οἱ ἱερεῖς κρασί
    ἡ)  Ἡ ἀργία τοῦ Σαββάτου
    θ)  Ὁ χοῖρος ἕνα ἀπό τά ἀκάθαρτα ζῶα
  • ΕΒΡΑΙΟΙ: ΟΙ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΗΜΙΤΟΜΟΣ Β’ by: Ιωάννης Π. Φουράκης 14.91

    ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ:
    ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝ ΚΑΙ ΕΛΛΑΣ
    ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

    ΠΩΣ Ο ΣΥΡΦΕΤΟΣ ΤΩΝ ΛΕΠΡΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ:
    Αὐτοανακηρύχθηκε «ἡ ἐκλεκτή φυλή» καί ὁ «περιούσιος» λαός τοῦ Θεοῦ

    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ:
    Δέν εἶναι φυλή. Δέν εἶναι Ἐθνότητα ἀλλά ἦταν καί ΕΙΝΑΙ

    θρησκευτικοπολιτική ληστοσυμμοριακή ὀργάνωση

    ΓΙΑΤΙ Η ΒΙΒΛΟΣ:
    Εἶναι κακέκτυπο ἀντίγραφο τῆς Κοσμογονίας, τῆς Ἱστορίας, τῆς Θρησκείας

    καί τῆς Φιλοσοφίας τῶν ΕΛΛΗΝΩΝ, Αἰγυπτίων καί Ἀσσυρίων 

    Τα Περιεχόμενα του Βιβλίου
    ΒΙΒΛΙΟ ΠΡΩΤΟ ΗΜΙΤΟΜΟΣ Α ’  ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΟΛΟ ΕΡΓΟ
    Οἱ ρίζες τῶν Ἑλλήνων
    Τό ὄνομα Ἕλλην καί ἡ ἐννοιολογική σημασία
    Α’  ἐτυμολογία
    Β’  ἐννοιολογική ἑρμηνεία
    Ἡ ἐννοιολογική σημασία τοῦ ὀνόματος Ἑλλάς καί τῶν ὅρων Ἑλληνισμός
    καί Ἔθνος τῶν Ἑλλήνων
    Α’  Ἑλλάς
    Β’  Ἑλληνισμός
    Γ’  Ἔθνος τῶν Ἑλλήνων
    Πρῶτο: Γιατί γράφτηκε αὐτό τό ἔργο
    Δεύτερο: ὁ Ἀντικειμενικός στόχος τοῦ ὅλου ἔργου
      ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΠΡΟΚΟΜΕΙΑ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ΤΟΥ ΣΙΝΑ                   Εἰσαγωγικό σημείωμα
    Ὁ ἐγκλωβισμός τῶν λεπρῶν Αἰγυπτίων στά λατομεῖα τῆς Ἠλιουπόλεως
    Ὁ λεπρός Αἰγύπτιος Ἱερέας Ὀσαρσήφ μετονομάζεται Μωησής
    Ἡ παραποίηση καί ἀλλοίωση ἀπό τούς Ἐβραιοσιωνιστές τῶν κειμένων του Μανέθωνα
    Καί αὐτά ἀκόμα τά Ἑβραϊκά «ἱερά» βιβλία ἐπιβεβαιώνουν τόν Μανέθωνα
    Οἱ ἀντιφάσεις τῶν παρακάτω χωρίων τοῦ «Ἔξοδος»
    Καί οἱ νεώτεροι ἱστορικοί καί ἡ Παλαιά Διαθήκη ἐπιβεβαιώνουν ὅτι ἡ ἐκδίωξη ἤ ἡ ἔξοδος τῶν Ἑβραίων ἀπό τήν Αἴγυπτο ἔγινε τόν 13ο  π.Χ. αἰῶνα
    Γιῶσεφ Φλάβιος : Πλαστογράφος καί προβοκάτορας
    ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ  Η ΛΕΠΡΑ ΚΑΙ Η ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΜΩΣΑΪΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ                 Εἰσαγωγικό σημείωμα
    Τί γράφουν τρεῖς ἄλλοι ἀρχαῖοι συγγραφεῖς γιά τούς λεπρούς Αἰγύπτιους – Ἑβραίους
    Ἡ Παλαιά Διαθήκη πιστοποιεῖ ὅτι οἱ πρόγονοι τῶν Ἑβραίων ἦσαν λεπροί
    Ἡ προέλευση καί ἡ ἔννοια τῶν ἐπωνύμων Ἑβραῖος καί Ἰσραήλ
      ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ ΟΙ ΛΕΠΡΟΙ – ΕΒΡΑΙΟΙ ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ 
    Εἰσαγωγικό σημείωμα
    Ἡ κοινοτική ὀργάνωση τῶν λεπρῶν στόν Σινᾶ
    Πώς ὁ Μωυσῆς ἔγινε ἠγέτης τῆς κοινότητος τοῦ Σινᾶ
    Ἀντιγράφουν πάλι τούς Ἕλληνες
    Τί εἶναι Ἰουδαϊσμός
    Μιά ἀκόμα ἐπισήμανση
    Ἰμπεριαλιστής «Ζηλιάρης» καί Κακοῦργος ὁ «Ἕνας Θεός» τῶν Ἑβραίων
    ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ Ο ΕΒΡΑΪΚΟΣ ΜΟΝΟΘΕΪΣΜΟΣ ΚΑΚΕΚΤΥΠΟ ΑΝΤΙΤΥΠΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ    Εἰσαγωγικό σημείωμα
    Ἡ «Θεοπνευστία» τῆς Ἑβραϊκῆς Μονοθεϊστικῆς θεωρίας
    Ποιοί πρωτολάτρευσαν τόν ἕνα Θεό;
    Πότε οἱ Ἑβραῖοι ἀσπάστηκαν τόν Μονοθεϊσμό;
    Οἱ τελετουργικοί καί λειτουργικοί κανόνες τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ ἀντιγραμμένοι ἀπό τήν θρησκεία τῶν Ἑλλήνων καί Αἰγυπτίων   α) Ὁ τρόπος διορισμοῦ τῶν λευιτῶν-ἱερέων καί τά κληρονομικά τους δικαιώματα
    β) Φυσική κατάσταση, ἐμφάνιση καί ἔσοδα ἱερέων
    γ) Οἱ κατώτεροι ἱερεῖς
    δ) Καθαριότητα τῶν ἱερέων
    ε) Ἔσοδα λεθιτῶν-ἱερέων
    στ) Θυσίες ζώων
    ζ)  Ἡ ἀπαγόρευση νά πίνουν οἱ ἱερεῖς κρασί
    ἡ)  Ἡ ἀργία τοῦ Σαββάτου
    θ)  Ὁ χοῖρος ἕνα ἀπό τά ἀκάθαρτα ζῶα
  • ΕΝΟΠΤΙΚΟΝ ΕΝΑ ΠΟΛΥΒΙΒΛΙΟ ΜΑΝΤΙΚΗΣ ΑΡΧΑΙΟΓΝΩΣΙΑΣ, ΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ by: Χρήστος Γούδης 85.00

    Το ΕΝΟΠΤΙΚΟΝ αποτελεί το βιβλίο-έκπληξη των τελευταίων ετών. Ένα πολυβιβλίο χρησμών που μπορεί να καταφύγει κανείς ατενίζοντας το μέλλον, κάθε μέρα, ή όποια στιγμή νιώθει την ανάγκη καταφυγής σε μια σοβαρή συμβουλή (η οποία ανακύπτει μόλις ρίξει απλά τα ζάρια), ή ακόμη για να μάθει το γενέθλιο σετ χρησμών που τον ακολουθεί σε όλη του τη ζωή, σύμφωνα με την ημερομηνία γεννήσεώς του. Ένα σύγχρονο ελληνικό «Ί Τσίνγκ» που φιλοδοξεί να υπερκεράσει το κινεζικό βιβλίο των χρησμών το σημαίνον «Βιβλίο των Αλλαγών» (και του Ορθού Λόγου).

     

    Οι χρησμοί του βιβλίου, γραμμένοι όλοι τους σε μαντική «εψιλοντική δελφική γλώσσα» με πρόθεση να νοηματοδοτήσουν το μυθικό «διπλούν έψιλον» που δέσποζε του ανατολικού αετώματος στο ναό του Απόλλωνος στους Δελφούς, καλύπτουν όλους τους μήνες και τις μέρες του κάθε χρόνου και εκφράζονται μέσα από εμπνευσμένα ποιητικά δίστιχα, όλα με λέξεις που αρχίζουν πάντα από έψιλον, όπως για παράδειγμα:

     

    Έαρ Εγγύς
    Εόν το Εσόμενον
    Εκών ο Ελκόμενος
    Ελθών Έξελθε
    Έρμαιον το Έκθετον
    Ευτελές το Έρπον

    Οι χρησμοί συνοδεύονται από αναλυτική ερμηνευτική προσέγγιση του νοήματός τους, χωρίς να δεσμεύουν τον αναγνώστη ο οποίος έχει την ευχέρεια της δικής του θέασης του βαθύτερου νοήματός τους.

     

    Το έργο, δίτομο, συνολικά 1320 σελίδων μεγάλου μεγέθους, είναι ταυτόχρονα και «χάρμα οφθαλμών» καθότι, καθώς το ξεφυλλίζει κάποιος, ανακαλύπτει μέσα του ένα πανοραμικό λεύκωμα όλων των αρχαίων πολιτισμών με έμφαση στον ελληνικό, με καταπληκτική εικονογραφία όλων των έργων τέχνης και των γλυπτών που αναφέρονται στους θεούς και τους μύθους τους, σε όλη την περίοδο από την κρητομυκηναϊκή, την μεσανατολική και αιγυπτιακή εποχή, την κλασική εποχή της Αθήνας, της Σπάρτης, και μετέπειτα της Μακεδονίας, μέχρι και την ελληνιστική και ρωμαϊκή αρχαιότητα. Εμβόλιμα στο λεύκωμα υπάρχουν αναλυτικά κεφάλαια γύρω από την απόκρυφη γνώση των Μαντείων (των Δελφών, της Δωδώνης), των Ελευσινίων, Διονυσιακών, Ορφικών, Καβειρίων και Μιθραϊκών Μυστηρίων, των Μυστηρίων της Ίσιδος και του Σέραπι, της εβραϊκής Καββάλα, του Δέντρου της Ζωής, του Σταυρού και της Σβάστικας, της Μαγείας, Αστρολογίας, Αλχημείας, των Ροδόσταυρων και του Τεκτονισμού, ενώ εκτενής και άκρως διαφωτιστική είναι η παρουσία των μαθηματικών και της γεωμετρίας του Πυθαγόρα και του Πλάτωνα, με ιδιαίτερα εικονογραφημένα αφιερώματα στον μυστικισμό όλων των συμβόλων του ανθρώπινου πολιτισμού, της συμμετρίας, της σπείρας και της έλικας, στην Φύση, την Επιστήμη, και την Τέχνη.

     

    Στην πορεία της ερμηνευτικής των χρησμών παρεμβάλλονται ιδιαίτερες πραγματείες γύρω από τον τρόπο πρόσληψης του ανθρώπινου εγκεφάλου, το φαινόμενο Gestalt, τα τρισδιάστατα ολογράμματα και τα 3D στερεογράμματα, την φύση του φωτός και του λέϊζερ, την δομή του σύμπαντος και την έννοια του χρόνου, αλλά και την φύση του έρωτα και του θανάτου, αποκαλύπτοντας με τον τρόπο αυτό την μαγεία της επιστημονικής τους προσέγγισης κατά τρόπο υπεύθυνο και αυστηρό, αλλά ταυτόχρονα απτό και κατανοητό, χωρίς σε κάθε περίπτωση να τους αποστερείται και η απαραίτητη και συμπληρωματική ποιητική τους προσέγγιση.

     

    Το ΕΝΟΠΤΙΚΟΝ, πέραν της χρηστομάθειας των μαντικών του προδιαγραφών μέσα από τους χρησμούς που εμπεριέχει δίκην δελφικών παραγγελμάτων, αποτελεί ένα κορυφαίο πολυδιάστατο και πολυπρισματικό έργο εσωτερικής, απόκρυφης, ερμητικής, φιλοσοφικής, ποιητικής, επιστημονικής και θρησκευτικής «γνώσης» αναπτυσσόμενης σε ένα περιβάλλον υψηλής αισθητικής Λόγου και Εικόνας, που φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο θέασης των πραγμάτων για όποιον το μελετήσει, το συμβουλευθεί και το αποκρυπτογραφήσει. Το μόνο του μειονέκτημα είναι ο ελάχιστος αριθμός αντιτύπων που είναι διαθέσιμα, λόγω του υψηλού κόστους παραγωγής του έργου σε καιρούς χαλεπούς.

    ISBN:
    Τόμος 1 978-960-6879-18-0
    Τόμος 2 978-960-6879-19-7
    Set 978-960-6879-20-3